Harry Potter Hayranıyız !

Harry Potter Hayranlarının Buluşma Noktası!
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Fotoğraflarınız...

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Serdümen
Hogwarts Müdire&Kedi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 470
Yaş : 21
Nerden : Gryffindor'dan... Nerden olacak ki zaten başka! Benden ne beklenir? Gryffindor'dan tabiki...
Lakap : Kedi,Besi yani genelde böyle söylerler.
Sihirli hayvanın? : Kedi
Kan Saflığı ? : Melez!
Kendiniz için söyliyecekleriniz:: : Cesuur! Kendi halinde, kimse ona karışamaz, çaktı mı yerdesin! *** Korsanlar ölmez karayip bölünmez! *** İntikam, bazen bir şişe romdan daha çok zevk verebiliyor insana...
Kayıt tarihi : 06/10/08

MesajKonu: Fotoğraflarınız...   Ptsi Ekim 20, 2008 7:04 pm

...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Serdümen
Hogwarts Müdire&Kedi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 470
Yaş : 21
Nerden : Gryffindor'dan... Nerden olacak ki zaten başka! Benden ne beklenir? Gryffindor'dan tabiki...
Lakap : Kedi,Besi yani genelde böyle söylerler.
Sihirli hayvanın? : Kedi
Kan Saflığı ? : Melez!
Kendiniz için söyliyecekleriniz:: : Cesuur! Kendi halinde, kimse ona karışamaz, çaktı mı yerdesin! *** Korsanlar ölmez karayip bölünmez! *** İntikam, bazen bir şişe romdan daha çok zevk verebiliyor insana...
Kayıt tarihi : 06/10/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Perş. Kas. 20, 2008 10:05 pm

Anlaşıldı. Cesurluğumu kanıtlamamn gerekcek! Razz
Aman! Zaten iki üç kişi bilmiyo beni bu siteden. Yanlız söyliyim resimler çok büyük. spoiler yapıcam.

İşte korsan halim; lol!

Spoiler:
 

(Biraz hava olucak) Bu Paris'ten. İnanmayanlara; rabbit

Spoiler:
 

Ve ben cahil insan limuzinin önünde foto çekildim. (Anneminde israrıyla);

Spoiler:
 

Uzuuuuuuuuuuuuu...n yorumlarınızı bekliyorum!

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Kate P. Meester
Hogwarts Müdiresi'nin Sağ Kolu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 49
Yaş : 21
Nerden : Ewden
Lakap : Züzü,Matrax,Müebbet
Kayıt tarihi : 15/11/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Perş. Kas. 20, 2008 10:08 pm

Korsan Halinle Süpper olmuşsun Kujum Gerçi her halinle güzelsin Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Serdümen
Hogwarts Müdire&Kedi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 470
Yaş : 21
Nerden : Gryffindor'dan... Nerden olacak ki zaten başka! Benden ne beklenir? Gryffindor'dan tabiki...
Lakap : Kedi,Besi yani genelde böyle söylerler.
Sihirli hayvanın? : Kedi
Kan Saflığı ? : Melez!
Kendiniz için söyliyecekleriniz:: : Cesuur! Kendi halinde, kimse ona karışamaz, çaktı mı yerdesin! *** Korsanlar ölmez karayip bölünmez! *** İntikam, bazen bir şişe romdan daha çok zevk verebiliyor insana...
Kayıt tarihi : 06/10/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Perş. Kas. 20, 2008 10:28 pm

Sağoool! Smile

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Comic Relief
Ravenclaw Öğrencisi
Ravenclaw Öğrencisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 36
Yaş : 23
Lakap : Gossip
Sihirli hayvanın? : Anka
Kan Saflığı ? : safkan
Kayıt tarihi : 19/11/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Cuma Kas. 21, 2008 9:25 am

çok şekermişsin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
meLis_
Gryffindor Öğrencisi
Gryffindor Öğrencisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 280
Yaş : 21
Nerden : Gryffindor'dan..!!
Lakap : meLody
Sihirli hayvanın? : KEDİ
Kan Saflığı ? : Melez
Kendiniz için söyliyecekleriniz:: : Hmm.. fazla cesur, hafif üçkağıtçı,bazen asabi evt tam bir maceraprest..!
Kayıt tarihi : 29/10/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Cuma Kas. 21, 2008 5:11 pm

Fotolar için saol (kedi besi) =) bencede her halinle güzelsin Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Serdümen
Hogwarts Müdire&Kedi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 470
Yaş : 21
Nerden : Gryffindor'dan... Nerden olacak ki zaten başka! Benden ne beklenir? Gryffindor'dan tabiki...
Lakap : Kedi,Besi yani genelde böyle söylerler.
Sihirli hayvanın? : Kedi
Kan Saflığı ? : Melez!
Kendiniz için söyliyecekleriniz:: : Cesuur! Kendi halinde, kimse ona karışamaz, çaktı mı yerdesin! *** Korsanlar ölmez karayip bölünmez! *** İntikam, bazen bir şişe romdan daha çok zevk verebiliyor insana...
Kayıt tarihi : 06/10/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Cuma Kas. 21, 2008 5:21 pm

Çok sağoluun! Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Comic Relief
Ravenclaw Öğrencisi
Ravenclaw Öğrencisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 36
Yaş : 23
Lakap : Gossip
Sihirli hayvanın? : Anka
Kan Saflığı ? : safkan
Kayıt tarihi : 19/11/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Paz Kas. 23, 2008 11:38 am

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Serdümen
Hogwarts Müdire&Kedi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 470
Yaş : 21
Nerden : Gryffindor'dan... Nerden olacak ki zaten başka! Benden ne beklenir? Gryffindor'dan tabiki...
Lakap : Kedi,Besi yani genelde böyle söylerler.
Sihirli hayvanın? : Kedi
Kan Saflığı ? : Melez!
Kendiniz için söyliyecekleriniz:: : Cesuur! Kendi halinde, kimse ona karışamaz, çaktı mı yerdesin! *** Korsanlar ölmez karayip bölünmez! *** İntikam, bazen bir şişe romdan daha çok zevk verebiliyor insana...
Kayıt tarihi : 06/10/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Paz Kas. 23, 2008 1:29 pm

Çok güzel çıkmışsıın. Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Paz Kas. 23, 2008 3:03 pm

Bestee çok şekersin tatlıımm

ve Özgeee sana söylenecek söz yok kuzum yakıyorsuunn Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Serdümen
Hogwarts Müdire&Kedi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 470
Yaş : 21
Nerden : Gryffindor'dan... Nerden olacak ki zaten başka! Benden ne beklenir? Gryffindor'dan tabiki...
Lakap : Kedi,Besi yani genelde böyle söylerler.
Sihirli hayvanın? : Kedi
Kan Saflığı ? : Melez!
Kendiniz için söyliyecekleriniz:: : Cesuur! Kendi halinde, kimse ona karışamaz, çaktı mı yerdesin! *** Korsanlar ölmez karayip bölünmez! *** İntikam, bazen bir şişe romdan daha çok zevk verebiliyor insana...
Kayıt tarihi : 06/10/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Paz Kas. 23, 2008 3:07 pm

Teşekkürler sanem Smile

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Comic Relief
Ravenclaw Öğrencisi
Ravenclaw Öğrencisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 36
Yaş : 23
Lakap : Gossip
Sihirli hayvanın? : Anka
Kan Saflığı ? : safkan
Kayıt tarihi : 19/11/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Paz Kas. 23, 2008 3:42 pm

teşekkür ettim Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
meLis_
Gryffindor Öğrencisi
Gryffindor Öğrencisi
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 280
Yaş : 21
Nerden : Gryffindor'dan..!!
Lakap : meLody
Sihirli hayvanın? : KEDİ
Kan Saflığı ? : Melez
Kendiniz için söyliyecekleriniz:: : Hmm.. fazla cesur, hafif üçkağıtçı,bazen asabi evt tam bir maceraprest..!
Kayıt tarihi : 29/10/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Çarş. Kas. 26, 2008 9:44 pm

Yaa bende fotoraf gözükmüyo Crying or Very sad Embarassed Crying or Very sad besininki gözüküyoda angels-demons sanırım ismin özge özgeninki gözkmüyo foto yerinde this mage of video bilmemle die bişiy yazıyo görmüyorum ama güzelsindir Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_-ReVeN-_
Hogwarts Müdiresi'nin Sağ Kolu
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 391
Yaş : 21
Nerden : Londra, Paris, Denizli karışık ama genellikle Gryfinndor'da bulunurum :)
Lakap : Reven
Sihirli hayvanın? : At
Kan Saflığı ? : melez
Kendiniz için söyliyecekleriniz:: : biraz soğukkanlı, biraz sıcakkanlı her şeyden biraz olan biriyim ben Smile
Kayıt tarihi : 21/10/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   C.tesi Kas. 29, 2008 6:28 pm

bendede gözükmüyor Neutral
Beste ben senin korsan halini daha çok beğendim

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.hp-potter.forummum.com
KüpppRa
Slytherin Bina Başkanı
Slytherin Bina Başkanı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 23
Yaş : 25
Nerden : Karanlıktan..böö
Lakap : Sati
Sihirli hayvanın? : yılan
Kan Saflığı ? : safkan
Kayıt tarihi : 28/10/08

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Salı Ara. 02, 2008 5:51 pm

Beste vay be amma havalı çıkmışsın he Cool
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
danger

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 6
Yaş : 26
Nerden : slytherin ama gryfindor da olabilir =)
Kayıt tarihi : 16/01/09

MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Cuma Ocak 16, 2009 6:04 pm

gercekten cok tatlı cıkmışşın =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   Çarş. Ocak 28, 2009 3:02 pm

çok şekersin cnm..
limuzinin önündede süpersin ha Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Fotoğraflarınız...   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Fotoğraflarınız...
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» çökmüş deve bunudamı çoban yaptı
» Crossroads Demons (Kırmızı Gözlü İblis)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Harry Potter Hayranıyız ! :: Büyücü Yeri :: Büyü Dışı Mekanlar :: Üyelerin Gerçeği-
Buraya geçin: